fredag 21 november 2008

Snö och kyla

Imorse vaknade jag upp till snö i självaste Dalsjöfors! Äntligen säger jag bara! Kändes redan lite ljusare än vanligt och morgontröttheten förvandlades till ett leende! Naturligtvis så saknades det snö i den mån i Göteborg (hittade lite på parkerade bilar dock) men vackert väder var det iaf!
Som ni ser hängde mössan med även idag. den är faktiskt grymt skön; varm men ändå lätt så jag har en känsla att denna bli vinters stora hit för min del! Sedan enligt alla modebloggar så e ju mormorsstickat det heta så jag får väl tro att jag har lite modekänsls för en gång skull...or not...


Kom även på idag att ni inte har sett var jag jobbar och då det faktiskt är ett jätte fint hus precis vid Chalmers så tog jag en liten bild på det i det vackra vintervädret!
Nu ska jag klura på hur man gör en Lisa Persdotter och fångar sig en av världens rikaste män bara sådär och får honom att gifta sig med en, skulle underlätta betalningen på mina studieskulder något ofantligt!





Inga kommentarer: