onsdag 12 november 2008

Jädrans mörker...

Ok, jag kanske gör en liten overkill så här på första bloggdagen med tre inlägg, men tror att jag somnar vid skrivbordet om jag inte får göra något kreativt. Mätningar tar tid så nu sitter jag här o väntar. Vanligtvis brukar jag fundera o klura o räkna nu men orkar inte!

Detta eviga mörker gör mig sjukt trött! Kommer till jobbet i mörker, ser de ljusa timmarna försvinna utanför fönstret (som idag var lite gulaktiga tyckte jag) och lämnar d i mörker... Tror jag behöver en sån där schysst solljusmaskin som Chief Celia har i Men in Trees...som förövrigt var ett sjukt bra program! Fattar inte varför ABC la ner d... Men jag verkar inte fatta mkt ändå...


Här får ni ett smakprov på vad som får mig att le här i höstmörkret!


CHEAP GPS

Inga kommentarer: