fredag 28 november 2008

Busy days!

De två senaste dagarna har varit sjukt produktiva! Och det känns på orken, lite småtrött nu måste jag erkänna.

Tog igår ut några av mina älskade flextimmar (Guds gåva till arbetarklassen) och hade en hel eftermiddag med min älskade storastorasyster, även om hon är den minsta. Detta var ju efter att vi hade åkt skridskor med Cerverabussen i centrala Borås på morgonen...isbana säger jag bara! Gled in i trottoarkanten och kunde inte sakta in för 5öre, värre än halkkörningen!

Iallafall, jag och Tess gjorde det som Sandberg-systrar gör bäst; åt sushi, shoppade och drack ChaiLatte naturligtvis!







Dagens tips: ChaiLatte från EspressoHouse, it's to die for!!

Idag lyckades jag stabilisera mitt system på jobbet,wiiii!!! Det betyder kanske inget för er men för denna lilla bruttan har detta satans system bringat många onda tankar som alla involverar en maskin och ett krossat fönster...
Var dessutom en riktig fysiktönt och gick på en 30min matteföreläsning om knutar (ja, ni läste rätt) och fikade med min arbetskollega Jan-Olof, riktigt trevligt. Kontentan: Vridningar och knutar är equivalenta!
Sen ett besök på Friskis jympa där jag vackert lämnade ett svettspår efter mig runt salen, varför svettas inte dessa göteborgare!! Använder de absolut torr eller !?! Fattar inte, jag ser ut som döden och de kan enkelt gå ut efteråt....
Dagen avslutades med en otroligt trevlig fika med min gamla vän Axel som var nere på kort besök från huvudstaden. Det satte verkligen pricken över i:t på denna intensiva dag! Men nu dör jag snart...bädden kallar på mig.. Natti natti

1 kommentar:

Mike sa...

hurdy gurdy flurdy hurdy

xx