måndag 1 mars 2010

Nytt nytt nytt!!

Sitter här i värmen i min dörröppning i staffhouse i underkläderna, vi har ingång (eller ju balkongkorridorsingång) på baksidan så ingen insyn från gäster så i denna otroliga värmen är vi alla vana med att hemmaklädsel är hipsters o bh. Ja inte för niklas och johan alltså, fast de kanske inte skulle vara så främmande för det ;)
Lyssnar samtidigt på nytt material för sommarens shower, jag kan inte avslöja något...förutom att det kommer bli sjukt bra!!! Tack Eileen för ännu en grym show! Kan inte vänta tills jag får se hur medleyna faktiskt ska se ut. Nu har jag ju bara musiken och bara det rockar fett!!!! Snacka om nytänding här i värmen, ja det är fortfarande helt otroligt sjukt olidligt varmt!! Alla gäster snackar om att det är så skönt att komma ifrån kylan men för min del hade lite rimfrost på fönstrena varit riktigt mysigt.
Har även i desperata stunder skruvat ner a/c'n på lågt och gjort mig en kopp varm oboy. Låtsas får man ju eller hur!
Vad annars händer här? Magen är som den är, uppblåst och inte att lita på. Igår var jag superglad med den, inte smärta alls! Idag har den bestämt sig för att göra sig påmind igen... Börjar bli lite smått sjukt irriterad på den nu...sedan vet jag att det förmodligen är något som jag gör/äter som skapar det här men känns svårt att ta itu med det här. Hmmm,ett besök på Dalsjöfors vårdcentral när man kommer hem månne?
Men det var otroligt igår, vilken energi man hade när magen inte gjorde ont! Man fattar inte hur mycket en sådan grej faktiskt påverkar! Vi blev även inropade igen igår, vilket är otroligt då vi uppträder i en liten loungelokal ;) Skämt å sido så var det otroligt nice, publiken var fantastisk! De skrev klappade, dansade även!!
Jag älskar mitt liv!!!
Och Carl, ta med dig datorn till jobbet pronto nu! Jag vill skypa!
Dessamma gäller dig Robert, du har kameran nu, inga ursäkter godtas!
Ha det gött!

Inga kommentarer: