söndag 21 mars 2010

Brinken listan nr 2

Positiv lista pa bloggen nr 2.
  1. Magen krampar bara da jag dricker alkohol, definitiv forbattring. Betyder ocksa att jag var den ansvarsfulla igar kvall nar vi var ute. God kansla.
  2. Grym kvsll igar som spenderades pa Scruffys med vart favvo coverband och goda vanner, och sedan pa gayklubben Boat Bar dar vi fick se drag queen cabaret. NAJS!!!
  3. Jag klarar mig pa mina egna tva ben, har blivit mycket mer sjalvstanding sedan jag kom hit. Jag behover inte validation sa som jag behovde det forut. Ar lycklig over att jag far gora det jag gor. Vad som hander i framtiden kommer jag inte kunna paverka dar jag ar nu. Den delen av mitt liv far vanta lite till. Jag lever fortfarande i min underbara bubbla. De som vill vara en del av mitt liv ar det. De som ar osakra behover inte.
  4. Jag har fantastiska vanner har nere, och hemma!
  5. Jag har den basta familjen!
  6. JAG AR SJUKT GLAD!

Sa, det far racka for tillfallet. Nu 90's, sedan mys framfor en film med en STOR kopp himlagott, mumma! Ska bar sno lite honung fran restaurangen ocksa.

Ha det gott!

1 kommentar:

Carina sa...

Underbart att höra, My! :)