måndag 29 mars 2010

Trötter

Hej hopp i värmen! Idag är jag lat, tillskillnad frånde flesta andra dagar hehe, och har fortfarande inte klivit upp. Klockan närmar sig 12 men jag orkar inte bry mig. Kommer ändå vara superaktiv när Tessowich kommer hit, behöver all vila jag kan få.
Igår var en premiärdag, för min del alltså. Mitt alterego, bitchig Isbjörn från Sthlmstrakterna, byttes ut mot en överenergisk 4årig tvättbjörn med bebisröst. Har nog aldrig hoppat så mkt i hela mitt liv, och ni som känner mig vet att jag suger på att hoppa. Jag kom nog inte mer än 20cm ovanför marken på mitt bästa försök. Beundrar alla sopraner, Tvättis är en utmaning! Men fasen va kul det var, och det finns bevarat på film! Har redan kollat lite, jag ser ju galen ut!
Sedan var det popup, Golden Eye, som var ett önskemål från publiken.. Och därefter 90´s. Något trött alltså efter den kvällen.
Men jag ska bara le egentligen, jag har ju världens roligaste jobb. Finns inget jag hellre skulle vilja göra just nu. Jag mår fruktansvärt bra på alla sätt i denna stund och jag vet inte riktigt vad jag skulle ändra. Det skulle väl vara att Liza kommer ner tillsammans med Tessan då ;)
Men annars så känns det väldigt bra, jag är säker på att resten av säsongen kommer kännas såhär också. Vi har hittat ett bra flow i vårt gäng och jag trivs. Med alla här. Fantastiskt att livet kan vara så, vilket ord ska man använda, HÄRLIGT, ja det är rätt ord. Livet är härligt just nu!
Så med de ordan och ett stort leende lämnar jag er för denna gången!
Ha det gött!

Inga kommentarer: