måndag 8 mars 2010

Peppar peppar ta i trä och allt sånt skit...


Uppdateringen ikväll kommer ha en något negativ ton...

Pratade så fint igår om att min mage är frisk och att allt verkar gå mot ljusare tider, karma verkade tycka att det var dags att skratta lite åt miss Sandberg och bestämde sig för att kasta in en joker.

Dagens frukost+snack: Omelett med skinka, jordgubbsyougurt, vattenmelon, kiwismoothie

Resultat: Något krampande mage

Utvärdering: Inte äta någon thaimat till lunch, tog en skiva bröd.

Resultat: Dubbelvikt My i 2timmar

Vill jag äta igen? Nej! Någonsin? Känner inte för det.

Vart åker jag imorgon? Sjukhuset för gastrostopi och provtagning allan tills jag får en diagnos som stämmer. Tänker inte gå med det här mer nu!

Om jag är bitter på ödets ironi? Varför skulle jag vara det....morr...

Hade fantastiska Niklas jämte mig dock som kom och såg till mig efter TeenIdol repet, låg jämte mig på sängen och höll mig i handen i nästan 1timma när det var som värst. Tack Niklas, du är underbar!


Och sedan nyhet nummer två...åker tidigare till Teneriffa än tänkt.. Förmodligen redan den 20maj... Suger lite men då får jag inrep av nya shower och med mitt nya gäng det nere så det blir kanon på det sättet! Har lärt mig av min kära Brink att man måste se något positivt när negativt härjar, så det är det jag gör! Men det betyder dock att My står till mindre förfågande hemma...


Ovan visar mig i vår klädkammare, officiella benämningen är backstage ;)

Ha det gött!




1 kommentar:

Razmatazuz sa...

Ska du med till Bangok Phuket Hospital imorrn då :) ? Jag ska vara där kl.13. Vad kul vi skulle kunna ha två sjuklingar med omöjliga åkommor på andra sidan jorden ;)