lördag 13 mars 2010

NU ska vi vara glada listan!! WOOP!

Trots att magen inte är hundra händer det ju faktiskt väldigt bra saker här nere också! Så jag tänkte det var påtiden att jag berättar om dem. Gör det i listform, eller som jag vill kalla det, en Brink:
  1. Dök ute vid Similan Islands idag, två dyk blev det. Klart värt det trots den långa resan dit (1½ h med buss och sen 1½ h med speedboat enkel väg) men jag förstår om det blev lite segt för de som snorklade. Jag och Jocke som dök fick ju se en hel del som gjorde det värt det. Napoleonfisk, barracuda, garden eels, leopardshark, sea turtle, trumpetfish, lion fish... Listan kan göras lång! Och fantastiska koraller!!! Underbart!! Bilder kommer, lovar!!!
  2. Tommy har kommit hit för att byta av Rasmus, detta är både en plus och minus punkt då det involverar att Rasmus åker hem på torsdag vilket jag verkligen inte vill... Men välkommen hit Tommy, kommer se till att du får 6 riktigt nice veckor. Vi går ut hårt på tisdag på Bangla!
  3. GRYM show igår på tre, Niklas har ju på något vänster lyckats med en halsinfektion som gått upp i bihålorna i ett land som likar en bastu för tillfället. Så vi körde en special RadioMegaHits och det gick bra, riktigt bra till och med! Extranummer och allt! Förmodligen första och sista gången jag dansar loss i Eurodisco i karaktärsskor, haha!
  4. Ännu mindre dagar nu tills Tessowich kommer hit!!! 16 and counting!
  5. Jag har ett fantastiskt liv, bara det måste ju få en egen punkt!

Va tycker ni om min lista, inte för illa va! Man ska nog vara glad iaf, trots lazy stomachs och sån skit ;)

Ha det gött!

4 kommentarer:

fröken S sa...

i love it!! :)

Carina sa...

Hääärligt! Jag ska också ta dykcert när jag får möjlighet. Skulle dö av lycka om jag fick se en haj. :)

Skönt att magen inte förstör allt för mycket för dig.

Snart bär det av mot GC och Teneriffa, då kommer vi att ses mycket - hoppas jag! :)

Keep up the good-listing! ;)

My Sandberg sa...

Okej, jag tar tillbaka snorkelkommentaren da raz, det var en nice trip! reslangden dit kan vi ju inte gora nagot at precis, vi bor dar vi bor!

Carina- vi kommer ses mycket garanterat! vi far turas om med att pendla vid lediga dagar! jag aker ner redan den 20maj och resten av mitt team kommer 1juni. om det finns nan tid da vi kan ses da vore det underbart!!

Tessan sa...

ååååh vad jag längtar tills jag får komma o mysa med dig
snart e det bara två veckor kvar
weeeeeeeeeeeeeei