fredag 26 mars 2010

Yes!!

Med en månad kvar innan jag sätter mig på planet hem har Staff House Kamala fått internet! Inte bara i längst bort i korridoren utanför så att man måste sitta i värmen utanför någons dörr, utan nu inne på rummen! Och med bra uppkoppling dessutom! Detta skriver jag sittandes i min säng, snacka om lyx!
ABBA idag, grym show!! Alla gjorde en fantastisk show, underbar publik som bad om extranummer t.o.m. så det blev lite school break iförda ödlekostymer, underbart! Har en fantastisk familj här som hänger med som bara den i varje show, mamman vinkade iväg med armarna på Thank you for the music som bara den och man kan inte annat än att le!
Sonen i familjen skämdes nog rejält när mamman försökte få in honom i talangshow för barn mellan 3-7 år med anledningen "Bara My lär honom danserna så vill han va med". Kan ju tilläggas att han var well over the age limit och något röd om kinderna när detta uttalades. Får se om han dyker upp imorgon, kan bli kul!
Va mer händer? Magen är ok så länge som jag inte blir känslomässigt upprörd över något, tydligen. Men jag har mina Buscopan tabletter mot kramp som är underbara!! Me love!!
Planerar min Åre resa upp till syster yster nu också, måste bara få alla datum iordning o sedan kan vi fixa o trixa.
Ha det gött!

Inga kommentarer: