tisdag 23 februari 2010

It's all good

Typ iaf.
Var på sjukhuset för mitt krångelmage idgag. Då den vägrar samarbeta så tog jag i med hårdhandskarna!
Det blev ett ultraljud för att se om mina inre organ såg ok ut, speciellt gallblåsan, vilket ni har resulterat i roliga kommentarer på niklas status på facebook (han var så snäll o följde med mig).
De kunde inte se något speciellt på bilderna så jag fick starkare medicin, som slog ut mig energimässigt på kvällen så jag gjorde endast huvudshow. Fick mig att få sjukt dåligt samvete, första grejen jag missar någonsin inom Sunwing! Vet att jag hade en god anledning men det hjälper inte, dåligt samvete iaf...
Om det inte blir bättre efter det här så blir det gastrostopi (kamera ner genom halsen, trevligt!) för vidare undersökning av mys inre delar... Satans tabletter fungera nu!!
Sa även hejdå till några Cervera handlare från Alingsås som haf varit här i 2veckor, jättre trevliga och med riktigt skön energi! Man har letat efter dem i publiken var kväll, kul med sådana gäster!
Nu ska jag intaga horizontellt läge, dricka mycket vatten och titta på något riktigt tjejigt!

Ha det gött!

Inga kommentarer: