tisdag 16 februari 2010

Show på 3

Uppdatering över mitt liv i kort form:

Tror att jag eventuellt kan vara laktos eller gluten allergiker då min mage vägrar att samarbeta och är svullen och krampaktig efter var måltid. När till och med min massage dam Pin kommenterar att magen är rund (inget man vill höra när man ligger utlämnad på massagebordet) är det dags att kolla vad problemet är.
Just det, jag gillar tydligen att odla finnar också! Men jag är inte bitter ;)

Är snart nere på 50talet dagar tills jag får träffa Carl igen. För er som undrar att det nedräkningen på min facebook. Och för er som undrar så är Carl min bästa vän från Kreta som jag saknar varje dag. Det är inte det att jag inte gillar Thailand, för det är nice här! Men det ska bli sjukt skönt att se Carl igen. Och det kommer jag göra så fort jag kommer tillbaka till Svedala!

Har börjat med att spela gitarr, kan ta 3 ackord och 2 olika strummings, även lärt mig lite gitarrteori från min kära vän Damien. Med den här farten räknar jag att kunna kompa mig själv till sommaren 2020! Skämt å sido, det går framåt iaf!

Har även entrat D-mans studio och spelat in en av många låtar, behöver inte oroa mig för att vara rastlös i Thailand nu när man har tröttnat på solen... Det är tyvärr sant, efter snart 1år i solen så börjar det bli lite same same som man säger så fint här i Thailand.

Niklas är sjuk, infektion i halsen, så vi kör show på 3 för tredje dagen ikväll. Kul med en utmaning, vi får se hur det går idag. Blir säkert super duper!
För att få ännu mer pepp ska vi köra med nya kläder samt jag ska prova ny popup, lite GoldenEye till folket! Uppdatering o bilder över detta evanemang kommer senare!

Planerar dykresa till Similan Islands, en national park under vattnet!!! Sköldpaddor och rockor, jag har rätten på min sida att använda sjukt många utropstecken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu ska det övas för kvällen!

Mamma, pappa, Laize, Tess: JAG ÄLSKAR ER!!!

Ha det gött

Inga kommentarer: