tisdag 1 december 2009

Premiärveckan är officiellt över

Nu har jag varit i Thailand i 3veckor och det är först nu som premiärveckan är över. isf så showade jag från första dagen på Bangtao men det är nu som Kamala premiärerna är över.
Dessutom så trodde ju lilla naiva jag att vinter skulle vara ganska nice och chillat...det har jag då inte märkt av än! Vi har precis klarat av genomgångar av alla showerna, cleanat och sammanfört att olika koreografier som vi har gjort under förra säsongen, och nu är det julshowsrep. Saker som ska sättas upp om två veckor. Sedan att vi fortfarande fixar och donar på hotellet med backstage (det såkallade förvaringsutrymmet) lägger ju också till lite tid.
Har spenderat ett total av 3h i solen! Känn på den! men det ska bli bättring på det, ska va pepparkaka när jag kommer hem!
Sedan har jag börjat med ett nytt liv här nere. Jag och Cattis börjar var dag med ett gympass, på löparbandet eller cykeln, för att bli så tajta o snygga vi kan bli! Vi svettas kopiösa mängder och jag trodde efter morgonens pass att jag skulle svimma direkt på stället! Men cm försvinner och konditionen blir bättre!
Så dessa månaderna ska bli My-månader. jag ska ta hand om mig själv, både kroppsligt och själsligt. Tack o lov så har jag människor runt mig här nere som hjälper mig me det (tack Cattis). Ska även prova massa nytt sångmässigt och försöka lära mig spela gitarr också. Mycket ska hända, mycket händer!!
Nu ska jag gå och äta brunch iform av fantastiskt thai-mat och färsk frukt. Kanske tar en liten thai-massage för att runda av också.. haha, ibland e livet bra!
Ha det gött!

Inga kommentarer: