måndag 14 december 2009

Decembermys


Igår var det Lucia och tråkigt nog arrangerades inget på Sunwing Kamala för att fira det. Det fanns en tanke men då allt är lite kaotiskt pga att allt inte riktigt är färdigt här än så blev det inget av. Tråkigt, det hade varit nice att sjunga lite lucissånger med barnen. Jag har ju inte fått göra det på några år då traditionen inte finns i England.
Min kära vän Isidor bestämde sig dock för att accessorera och tog på sig en glitterrosett dagen till ändå, snyggt va!
Efter som gick vi igenom voulez-vous dansen med Sofia (den underbara och supercoola fitness tjejen här i Kamala) som ska hoppa in i nästa ABBA show när Cattis måste åka till Malaysia för sitt visum. Ska bli superkul!! Sedan tog jag en liten tur till 7eleven för att handla soda vatten och telefonpengar, möttes då av denna julpyntning. Detta visar fint hur jul i Thailand är. Ljus i en palm...får jag lov och säga att jag saknar en hederlig gran?

Fick även världens finaste mail av en kär vän till mig idag. Fick mig att börja gråta här på morgonkanten..tack!!!

Iaf, nu ska jag duscha och göra mig levande. Stannade uppe till 4 imorse och översatte saker till min kära syster. Man får utnyttja när man har ett engelskt freak i familjen ;)
Sedan väntar RadioMegaHits rep för mig, sopranläge! Haha, detta kommer bli intressant!

Ha det gött!

1 kommentar:

Liza sa...

Tack tack tack!!! Du är världens bästa. Ansökningen är skickad och jag är så ledsen att du fick stannna uppe så länge... Förlåt. Som sagt... En finfin julklapp är på väg till Thajjen ;-)
Love you..