torsdag 17 december 2009

KickOff


Idag for hela BAO och hela KAM gänget (minus Damien, Elin och våra kära ljudtekniker) på en liten kickoff till Koh Kai Nok, en underbar liten paradisö på vägen ut mot phi phi öarna. Vi tog oss naturligtvis dit med en speedboat, som till vår glädje inte körde lika våldsamt som på vår förra tripp. Väl på ön var agendan för dagen, ta det lugnt och njut!!

Och det gjorde vi, vi solade, badade och sov i skuggan. Snorklade bland så mycket fisk att man själv kände sig som en i stimmet. Men de är inte rädda de små krabaterna, simmade rätt mot en så att jag var den som svängde av. Jag förlorade chicken leken mot småfisk, illa My!!

Såg även en havsorm som gjorde Rasmus mega avundsjuk, mwoahaha!!! Det var mitt försök till ett elakt skratt....

När vår resortmanager då förklarade för mig där i vattnet att de är dödligt giftiga tackade jag för mig och simmade väldigt snabbt tillbaka till vattnet. Fick senare reda på att tänderna sitter så långt bak i den lilla lilla munnen att de typ inte kan bita en, men känner att det var en onödig risk att stanna kvar.

Jag får ta och skriva mer om detta imorgon då vi även har special ABBA med Sofia på scenen, ska bli riktigt nice! Lång dag framför mig så jag borde nog lägga mig nu!


Ha det gött!

1 kommentar:

Mamma Monika sa...

Hej! Vilket fantastiskt liv du lever. Du har även blivit så vacker, vi är jättestolta över dig med allt vad du gör. Vi har varit igång sedan fem i morse så nu är det dags för sängen. Imorgon är det en ny dag med en massa köpsugna kunder.
Sköt om dig.

Love You!

Mamma