torsdag 3 december 2009

Svettigt på den 3 december


Hej hallå sköna Sverige!

Klockan är nu 10.40 torsdagen den 3de december och jag sitter på min dubbelsäng, i min lägenhet, i Kamala Thailand, och har precis ätit frukost. Eller ja, det´var kanske en överdrift. Jag har tvingat i min 2 skivor vitt bröd o en liten vattenmelonbit och magen min dansar runt. Jag har alltid varit otroligt frisk och kklarat mig undan de flesta krämpor men inte ens jag kunde komma undan thai-sjukan... Fasen också....

Så medans jag funderar på hur jag ska showa, utan att ärligt talat bajsa på mig, så önskar jag att min vanligtvis så mirakulösa mage ska ta sitt förnuft tillfånga och sparka ut de här elaka bakterierna! Känner mig lite liten just nu...skulle väldigt gärna ligga hemma i dubbelsängen i gästrummet och bli omhändertagen av mamma... Precis som innan jag åkte till show school, kommer du ihåg det mamma? Då var det verkligen en liten dotter du hade! Och du köpte tekniska prylar till mig och allt! Tack!


Men förutom den knasiga magen är allt fint här. Än så länge är det lagom varmt tycker jag, vi är inne på vår sista vecka boendes på hotellrum då vi måste checka ut den 8de (så då MÅSTE rummen vara färdiga) och allt börjar rulla mer och mer.

Bangtao gänget åker ut till en driving range flera gånger i veckan så jag tänkte hänga på dem och köra lite golf nu medans jag är här, kan ju inte låta min underbara sving gå till spillo.


Min bästa vän Carl har fått en liten systerdotter som tydligen är väldigt söt, hon ska få ställa upp i kamp mot Malva så ska vi se om Danmark eller Sverige går vinnande ur striden ;)

Förstår att du längtar hem nu Carl, men som jag sa, hon kommer va i en fantastiskt ålder när du kommer hem! Miss you.


Vänner i Sverige fick även känna av teknikens under igår när jag videochattade med Jocke, Erik och Carina samt senare Robert. Helt underbart! Saknar er så mycket men blir så glad bara av att höra era röster!! Får vi göra snart igen!


Nu ska jag ta mitt björnmanus och repa repa repa.


Ha det gött!

Inga kommentarer: