onsdag 25 november 2009

Elefantmassage, say what?!

Hej hallå kalla sverige! Här sitter man efter sin andra premiär på Kamala och fightas med myggen som tycker att mitt blod är dessamma som en festmåltid. Att de sedan älskar fuktiga miljöer såsom backstage är ju ingen hit precis.
Vi har somsagt börjat på Kamala men saknar är inte riktigt färdiga än.. Vårt backstage är mer som ett förvaringsutrymme utan något som underlättar förvaringen... Kläder ligger/hänger lite varstans och jag tror inte att något vi har haft på oss hittills har torkat... Men det ska byggas o fixas snarast...har vi blivit lovade..
Men det är ju nice att sminka sig på tjejtoaletten! Vilken gästkontakt vi har nu, pratade om Kreta med en gäst medans har fixade med lösögonfransarna, händer ju inte varje dag!
Bilden nedan visar scenen precis innan vår backdrop kom upp igår, och mina fina pojkar i nyinköpta långarmade soundcheckströjor (!?!), fråga mig inte varför...
Showbaren är väldigt fin och har en loungekänsla över sig, me like!!
Imorgon är det ledig dag och då ska vi börja med våra äventyr! Vi ska på elefanttrekking, canoeing, monkey working (?), elefantmassage m.m. Jag kan erkänna att jag är lite tveksam till det sistnämnda, jag förvrider mitt ansikte av thaimassagen här på stranden så jag känner inte att jag frivilligt vill att en elefant ska lägga sin tyngd på min rygg. Jag kan kolla på och skratta lite åt någon annan, men inte mer!
Ska bli så skönt att göra något förutom hotellrelaterade saker. Det har varit väldigt mkt de senaste 2v så jag vill tänka på något annat för en liten stund.
Vi har även hittat vårt hak här på stranden, Bob's Bar! En trevlig reggeabar med schysst musik, Chang beer för 60bath och nice personal. Att de även är väldigt på att spela 4irad turneringar så fort man kommer dit är ett plus. Jag o Cattis firade vår premiär där igår (killarna var mesar o gick o la sig) med några öl...och då våra kroppar inte är vana vid alkohol o vädret gör en lättpåverkad var det två fnittriga tjejer som gick efter ett tag.
Bilden är från vårt första besök där, just det, det finns mössor som man kan låna! Jag var inte sen på den naturligtvis!
Nu ska jag ladda batterierna för imorgon! Skriver mer en annan dag!
Ha det gött!







Inga kommentarer: