torsdag 12 november 2009

Thailand baby, YEAH!

Nu är jag i Thailand! Och ja, det är varmt, fuktigt och underbart! Resan ner gick bra även om jag endast sov ca 40min totalt…på 35 timmar…va lite trött nu…
Hotellet isig är inte färdigbyggt än men då det finns ett grannhotell som också hör till Ving så bor vi här medans vi väntar på att alla Burmamän ska bygga klart!
Scenen ligger halvt inomhus kan man säga. Den ligger inne i en byggnad men hela ena sidan av lokalen är öppen mot underbara Thailand. Men det är asschysst ljus och jag har stora förhoppningar för ljudet också ;)

Det har även blivit bestämt hur vi ska bo, och staffbosäderna för Kamala kommer va i anslutning till hotellet, vid ena sidan med ingång mot andra hållet. Så även om vi bor vid hotellet kan vi hålla oss borta från gästerna vilket är skönt! Vi ska tydligen få varsin lägenhet, nice!! Och internet ingår, supernice!! Men de bostäderna är inte färdiga än..kan nog dröja en månad så till dess har vi alla varsitt hotellrum på grannhotellet. Superfräscha rum med en stor hög dubbelsäng och stort badkar!!
Personalmaten är restaurangmaten, vilken är underbar!!! Har ätit så god Thai-mat varje dag att det inte är sant. Så boendet är fantastiskt, maten är fantastisk, än så långe är det svårt att slå!
Var även och badade i havet 30 min efter ankomst till Kamala, oh my god va varmt vattnet va! Där skulle jag ha kunnat somna.
Har även gjort premiär med Bangtao hotellet 2 ggr, Nordic Release och Radio Mega Hitz. Superkul att få uppträda med dem också och satan i gatan va bra de är!! Så najs!
Så jag repar dagtid o showar kvällstid, inte undrapå att jag är lite småtrött ;)
Imorgon är det premiär på Bangtao scenen med mitt Kamalagäng, ska bli så spännande. Vi har repat mycket och det ser så bra ut! Tight som bara den, här ska det showas!!
Så summan av kardemumman är: Är nu på ett otroligt vackert (och varmt) ställe som bara osar paradis. Hotellet kommer bli fantastiskt, teamet ÄR fantastiskt och jag kan inte bärga mig tills vi sätter igång på riktigt!

Ha det gött i kylan!

2 kommentarer:

Pappi coolo sa...

Äh, fy fan. Vill bara gå och dra något gammalt över mig när jag läser ditt inlägg. SÅ AVUNDSJUK så det är äckligt. Tror ditt inlägg påminner extremt mycket om det jag skrev min första dag i Bangtao. Du kommer åf en kanonsäsong. Jag vill så gärna tillbaka..... HÄlsa Cattis :)

Liza sa...

ÅHHH!!! My, jag blir så himla glad av att läsa ditt inägg. Du kommer att få det underbart, jag vet det. Jag vill så gärna komma och hälsa på... men de blir ju lite svårt... Vi får skypa som attan istället =)
Älskar dig, puss & Kram