måndag 2 november 2009

En ny era




Nu, precis nu, börjar en ny era i mitt liv, och jag ska försöka göra mitt bästa för att ni ska vara uppdaterade hur framtiden kommer att te sig.

Jag ber om ursäkt för mitt otroligt dåliga bloggande under min tid på Kreta och försöker patetiskt skylla detta på dålig internet åtkomst.
Men nu, då jag om 5 ynka dagar åker till Thailand för att arbeta vintersäsong för Sunwing, så ska jag anstränga mig för att skriva ner mina dagliga äventyr.

De senaste 6månaderna har varit de bästa i mit liv. Aldrig har jag mått så bra! Båda på och utanför scenen. Visst att vissa perioder har varit tuffa och mitt lilla känsloliv har skakats om både en och två gånger, men ändå skulle jag inte vilja ha något ogjort. För efter de stunderna då det har känts skit så har det alltid kommit något fantastiskt! För det är som jag har sagt under hela säsongen, det blir bra! På något konstigt vänster blir det alltid bra, kosmos är inte elakt!

Jag har träffat fantastiska personer på Kreta som för alltid kommer va en väsentlig del av mitt liv, ni vet vilka ni är, och det är ni som har gjort min första säsong, TACK! Och jag saknar er varje dag! Detta har varit sjukt jobbigt, för min separationsångest har inte varit nådig. Men jag har bestämt mig för att gå vidare. Ta det på rätt sätt, för då dessa personer betyder så sjukt mkt för mig kan jag inte sakna dem varje sekund varje dag, då skulle vardagen bli väldigt jobbig. Och när jag nu har chansen att ha mitt livs äventyr i Thailand så måste jag fokusera på just det, mitt livs äventyr, min nya era!

Jag har varit ledsen medan jag har varit hemma, pågrund av att mitt äventyr ännu inte är här. Men nu stundar det! Och jag tar med mig er till Thailand; Anton, Carl och Erik, för att behöver er i mitt liv. Tack igen.

Och Liza, du är med mig på de vita stränderna. Du är bäst, och tack för denna helgen! Den var både behövlig och underbar!

Och Anna o Tessan, puss på er!!!

Nu väntar en tid i mitt liv då jag ska försöka att inte vara ledsen för de personer som för tillfället inte finns med mig, utan då jag ska njuta av hur underbart livet kan vara!

Ha det nice!

2 kommentarer:

Liza sa...

Jag älskar dig... =)

My Sandberg sa...

Haha, fantomen du behöver inte vara orolig. Ska tejpa fast den om så behövs! Finns inga antenner att bryta av på dessa heller ;)