lördag 21 november 2009

Regnigt i Thailand

Nu har jag varit i Thajjen i 2 veckor, och idag var min första riktigta slappardag. Och oj vad jag har slappat, sängen har varit mitt tillhåll och här har det kollats film! Lunchen var Take Away och intogs, just det, i sängen.
All missad vila som ´jag har samlat på mig togs igen idag. Att jag, Niklas och BAO gänget gjorde Patong till 3 imorse gjorde absolut ingen skillnad,nej nej..
Men det var riktigt skönt att inte behöva göra något överhuvudtaget, och då det har varit molnigt med lätta regnskurar hela dagen så hade jag inte ens dåligt samvete för att jag spenderade dagen inomhus!! NICE!
Sista showdagen me BAO var igår me, har varit riktigt roligt att köra där. Kom in i svängen med en gång kan man säga minst sagt!! Men nu är det snart premiär för team KAM! Imorgon kör vi bara lite facepaiting o minidisco, sedan är showpremiären på måndag! Ska ta kort som jag kan lägga ut så ni får se hur vi har det. Förhoppningsvis har vi en backdrop o backstage tills dess...vi får se!!
Inga äventyr har hunnits med än, men jag har en maxgräns på 2veckor till, sedan måste något äventyr har blivit avbockat på listen. Tror att elefanttrekking ligger högt på listan... AAAHHH lyssna på det! Rida på elefant, sjukt!!!!
Nu ska jag öve lite julstämmor och kanske intaga ryggläge igen!
Ha det gött!!

Inga kommentarer: