fredag 26 december 2008

Strålande jul!


Syster med vår plastgran sedan 90-talet! Fatta, samma gran sedan vi var små!
Håller vi på traditioner eller vad!
Ok, jag erkänner; jag har varit fruktansvärt dålig på att blogga det senaste. Allt jag har att skylla på är mitt hektiska schema de senaste veckorna. Som alla vet har julen precis stundat, så även hos afamiljen Sandberg. Detta översätts till Cervera för hela slanten! Så mycket paket som jag har slagit in de senaste veckorna är helt sjukt! Men så är man ju förste paketinslagare, haha! Vilken titel! Men fort går det iallafall!
Juldagen har gått mot sitt slut, oh då alla andra "ungdomar" är ute och svänger på sina lurviga bestämde jag och syster oss för att stanna hemma med föräldrarna. Vissa må säga lite sorgligt, vi säger skönt! Båda var sjukt slitna och trötta efter våra eskapader på varsitt håll och kände helt enkelt för lite familjetid eftersom julafton isig inte bestod av mycket julefrid. Dagen började nämligen med sång på ett äldreboende i Dalsjöfors vid 9:30 och sedan var det full rulle fram tills 2 på morgon med mat, mat, mat, paket och midnattsmässa.

Jag med mina paket! Finfina klappar!!!


Juldagen spenderades därmed mestadels i soffan-, först tittandes på Sex&the city filmen (inget att kolla på med sina föräldrar, lite för mkt naket för en bekväm stämning) och därefter den första Arn-filmen (löjligt bra, se se se! Böckerna ska plöjas igenom på Kreta!). Lutfisken gjorde även ett snabbt besök, eller ja, potatis och sås för min del... Det finns väldigt få saker jag inte äter...lutfisk är en av dem...och russin...can't stand them...
Det var kort och gott en god jul med påtok för mkt julmat, men klart den mysigaste stunden på året!

Dessutom bara 60 dagar kvar till showschool!! Woop woop!
Och fyra dagar kvar till London!! Woop woop again!

1 kommentar:

Patrik Rasmussen sa...

Åh vad mysigt det ser ut...

Kram till dig från "kråkan" Patrik Rasmussen ahhahaha