söndag 31 januari 2010

Sammanfattning Januari 2010

Kom ju på att jag måste göra en lista på vad som har hänt första månaden 2010! Har absolut inte något med att göra att jag sitter här o väntar desperat på tjejerna...

  1. Lärde känna en underbar norsk familj
  2. Kom att älska flow
  3. Tog dykcertifikat!!! Notera att denna lista inte har nån speciell rangordning
  4. Fick besök från Sverige!
  5. Färgade håret mörkt o sedan ännu mörkare....hihi
  6. Har utmanat mig själv vad det gäller min sångkapacitet med bl.a. nya tuffa pop ups
  7. Hör samman med punkt 6, har rappat på danska!
  8. Brutit negativa trender...
  9. ...mått mindre bra och bättre över punkt 8...
  10. Fått en otrolig bra känsla över framtiden, känner mig positiv över min framtid och vad som väntar mig. Det känns som att kosmos kommer va på min sida, bra saker kommer hända för att kompensera.

2010 kommer bli ett bra år, under den första månaden jag jag gått igenom stora förändringar emotionellt på flera olika plan och om januari vittnar om vad som kommer ske under de resterande 11 månaderna så tror jag att jag kommer växa något otroligt.

Tack alla ni som gör det möjligt, min familj, mina vänner, mina valda externa familj!

1 kommentar:

Liza sa...

My... du växer varje dag och vet du? Jag tror också att det här kommer att bli ett bra år... Vårt år. Jag känner de i hela kroppen. Ditt och mitt år. Äntligen. Jag älskar dig, puss...