måndag 4 januari 2010

Showkväll


På den andra dagen på året var vi i Kamala lediga, men då Bangtao hade bytt en fri fredag (nyårsdagen, gissar en åtgärd för ev nyårsbakfylla) mot den vanliga lördagen så kunde vi se show! Så ett nice gäng åkte till Bangtao, käkade Fino, vilket jag tyckte var bättre på Kreta om jag ska vara ärlig, och såg You can't stop the beat! Otroligt kul att faktiskt se showen i sin helhet för första gången! Oj vad jag skrek o klappade! Och fick rysningar... Och det kom ev en liten tår också... Satans Disney medley! Påminner mig om så mycket, och att Elin sedan sjunger som en gudinna gör det inte bättre! Tack Bodil, Rasmus, Jocke o Elin för en fantastisk kväll!

Har nu även kommit igång med träningen igen efter jul/nyår rushen, känns otroligt skönt att komma upp på morgonen och faktiskt vara igång innan 10 på morgonen. Nu har vi gjort Flow i 1h varje morgon och jag är frälst! En blanding an aikido, yoga, pilates och thai chi som får hela kroppen att vakna och arbeta. Underbar musik och fokus på sig själv. Får utlopp för allt; ilska, frustration, glädje, ja allt!! Älskar det! Räkna med att jag kommer fortsätta med detta!


Ha det gött!

Inga kommentarer: