söndag 24 januari 2010

På Spåret, deltävling 1 avklarad!

Nyss hemkommen från Bangtao staffhouse där Rasmus hade fixat en fin liten tillställning. På spåret utmaningen som vi har väntat på var det som gällde efter en brakmiddag på Ricos, och då menar jag brakmiddag för jag kände verkligen hur jag stretchade ut hela min magsäck. Vi snackar invärtes kramper...
Utmaningen gick..hmm...sådär... Jag kan erkänna att vi förlorade, inte med mycket (32/33), men ack vi förlorade. Men för att vara vår första omgång tyckte jag vi gjorde en bra insats!
Jag förvånade mig själv ett antal gånger med min gissningsförmåga. Vet verkligen inte vad priset för bästa målgörare inom europa heter, men slog till med guldskon i stundens hetta. POÄNG! Hade dessutom ingen aning om vad USAs legendariska basketlag hette som utklassade motståndet i VM/OS eller nåt sånt, drog till med DreamTeam. POÄNG!
Så summan av kardemumman är, My ska inte tänka utan bara munbajsa svar, då blir det bäst!

Imorgon kommer Ullis, ska bli nice med lite nytt blod här i Kamala. Du är så välkommen!

Nu säng och lite MenInTrees. Ska njuta av det ikväll, igår hade jag något konstigt pommes frites behov och var konstant irriterad då huvudpersonen åt dessa små potatisstänger hela hela tiden. Men då jag åt min vikt i potatis ikväll, i flera olika former, så tror jag att jag kan hantera det nu!

Ha det gött!

1 kommentar:

Anton sa...

ah nu fattar jag vad du menade med gulddskon och dreamteam! bra jobbat!