torsdag 28 januari 2010

Snart så!

Sitter i receptionen o väntar på att Ida ska komma! helt sjukt att hon beställde en sista minuten och kommer 2dagar efter att hon berättar för mig.
Fixade en extra säng också, det blev verkligen en extra till säng! Som ni ser på bilden är mitt rum numera ett loveshack, jag o Ida får det mysigt! ;)


Hade en supermysig ledig dag idag med. Först poolhäng i Bangtao med en liten mini lunch berusning, helt oplanerad, tydligen får en liten strawberry daiquari my sandberg numera rund under fötterna... Mycket har hänt sen Kreta..
Sedan åkte jag o Christina till Patong o hade tjejkväll, ansiktbehandling (de bytte ut mitt ansikte mot en babystjärt), sushi och starbucks! NICE!
Köpte även ett par galna skor soom visas nedan! Me like!



Måste gå nu, ha det gött!


3 kommentarer:

Carina sa...

Fancy, My! Asballa skor! :)

My Sandberg sa...

tackar, kostar skorna 150kr här nere får man allt unna sig extrema skor ibland! tar me dem till teneriffa så kan du låna dem när jag kommer över till gc när vi går ut ;)

Carina sa...

det gör du helt rätt i! ;)