söndag 31 januari 2010

Vart e mitt besök?


Som ni säkert vet har jag två stycken på besök för tillfället; min bästis Ida och en ny bekantskap, Ullis, som är underbar! Då jag jobbar från 16 typ varje dag låter jag dessa två roa sig bäst de vill på kvällstid (naturligtvis hoppas jag att detta är framför vår show, då de får igång de trötta familjerna). Men idag drog de till Phuket Town för att gå på nattmarknaden, eller ja, natt o natt. Den stänger vid 22... Och nu sitter jag här 23.07 som en liten mamma och undrar vart de har tagit vägen? Har det hänt dem nåt? Troligast är väl att de har shoppat upp alla sina pengar och inte får nån TukTuk..nä då...det kan väl inte ha hänt?

Mysigt värre kommer det iaf bli från o med imorgon då även Ullis flyttar in i mitt rum, i 2 nätter ska vi ligga 3 damer i min dubbelsäng, svettigt värre! Vi har inte riktigt bestämt vem som får mitten än... Jag ska skylla på en dålig axel eller nåt så jag får behålla vänstersidan..


Inga kommentarer: