fredag 27 februari 2009

Ny dag, nya utmaningar

Dag 3: Björnshower

Idag började vi med teatern...det som jag har minst erfarenhet av...men som känns kanonroligt! Har instuderat både manus, karaktär och danser idag. Späckat schema alltså. Och vädret har gått från dåligt till sämre...en mindre monsun härjar just nu i Turkiet. Vi lämnar inte hotellet.


Utsikten från min o Julias balkong, det gröna är klor o förväntas vara borta innan gästerna kommer!


Var färdig med rep i grupperna vid 21 och nu så ska det repas lite manus, stämmor etc. Julia skypar med sin pojkvän och jag själv försöker kurera mitt ben...det vek sig under mig under en av danserna och nu värker det lite. Men med vila ska det nog bli bra, eller rättare sagt måste!

Julia skypar!


Ha det gött tills imorrn!
Kram kram

ps. Ni är mer än välkomna att lämna kommentarer! Då fattar jag att nån läser det...

3 kommentarer:

Liza sa...

jag kan lämna en kommentar. Jag har laddat ner skype nu, men jag vet inte om det funkar? Verifiering på detta tack...

My Sandberg sa...

bra syster! det funkar fint i vårt rum (julia använder det dagligen). vad är ditt användarnamn? ge mig det så hittar jag dig o så bestämmer vi en tid då vi båda e online!!! saknar dig... puss

Patrik Rasmussen sa...

läser slaviskt.. är så nyfiken. Låter spännande. Lycka till nu, det kommer bli toppen.

Bamse kram Patrik