måndag 2 februari 2009

Jetset-My

Jaha, då var de närmaste veckorna bestämda. Åker som ni vet till Turkiet den 23de februari för show school, helgen 21-22 feb ska därmed bokas till packning och allmänt ihop bryt för att jag är så nervös! Helgen innan (den fruktad alla hjärtans, usch fy och blä) ska spenderas i H-borg med systrarna. Tanken är att de ska hindra mig från att bli för tjejig och klaga över singellivet med B&J i högsta hugg, iofs så är inte det scenariot så troligt, trivs himla bra med livet just nu!

Och sedan är det ju bara helgen som stundar kvar...kan ju inte va hemma i Borås då, nejnej ta det lugnt är ju bara tråkigt ;)

Så för ungefär 10min sedan köpte jag en liten tur&retur till vår kära huvudstad!! Har sagt i månader att jag ska åka upp och hälsa på min kusin Daniel, samt lite annat skönt folk, och nu får jag äntligen tummen ur bakdelen! Torsdag kväll-Söndag kväll, såååååååå nice!

Uppdatering kommer om äventyren, woop woop!




Jag och Daniel kommer leva farligt i Sthlm, lita på det ;)

1 kommentar:

Emma sa...

åh va roligt, inte viste jag att du bloggade My=) nu åker du in på min blogglista=)
Hoppas att allt är bra med dej, och grattis till Vingjobbet, fasen va kul, vet du vart du hamnar? Liza har säkert redan berättat, men minnet är för kort för att minnas!
Ta hand om dej, kramar Emma