måndag 23 februari 2009

Så var det dags

Ok, det jag har tjatat om i månader händer imorgon...kan knappt fatta det!! Om 24h är jag i Turkiet o har påbörjat mitt äventyr!!! AAAAAHHHHH!!!!!
Magen hoppar upp och ner, kan iofs vara pga av den lilla perioden av konstanta kräkningar som har pågått sedan fredag natt. Vi var lite osäkra på om det var vinterkräksjukan eller matförgiftning, och då jag är på benen idag satsar vi på den sistnämnda. Därav får ni ingen bild idag, ser lite smått sliten ut efter perioder av ingen sömn varvat med total utslagen my; addera in ingen mat på 3dagar också så får ni en bra bild av hur fräsch jag ser ut... Vilket intryck jag kommer göra imorgon!!
Väskan har packats, packats upp, packats igen. Femton miljoner gånger har jag gått igenom allt, tror jag har kommit ihog den mesta iaf...
Vet ni va, skit samma! Detta ska bli den bästa tiden i mitt liv (inga krav här inte) och inga materiella ting kan rubba det! Vi hörs i veckan, då kommer schyssta bilder vill jag lova!
Sov gött Sverige.

2 kommentarer:

Emma sa...

Lycka till!! Åh du kommer få såååå roligt, jag e så avundsjuk!!=)
kramar

Anonym sa...

Lycka till med ditt nya äventyr.
Kram
Maud