tisdag 24 februari 2009

Drama, drama...o så lite magknip



Hej alla glada!Har anlänt fint och säkert till Sunwing Side i Turkiet. Det är lite som jag hade tänkt mig, kallt o regnigt... Men helt fantastiskt! Lite som en bal på slottet hittills ;)Flygresan gick bra, lång o obekväm dock, Turkish Airlishes tycker tydligen att turkos/brun kitschig inredning är inne igen. Något som jag inte håller med om när planet guppar...För magen min är inte ok än...långt ifrån... Lyckades äta lite lunch på planet mellan Köpenhamn och Istanbul bestående av Seasonal Garden Sallad, Mushroom "Ravioli" (situationtecknen fanns med på menyn,borde ha gett mig onda föraningar)med tomatsås samt en chokladkaka. Detta översattes sedan i verkligenheten till isbergssallad, tomat o gurka, torr ravioli (pjuh!) samt socker i fast format.Men hade då blivit satt jämte min lille teamkamrat Carl, aka den lille dansken, och jag klarade mig förvånadsvärt bra på att parera danska frågor/kommentarer med svenska svar/motattacker!Tror vi har hittat en bra sarkastisk relation där, jag o pölsemannen!Ironiskt nog kom Roberts bagage bort o was nowhere to be seen at Antalya, efter att vi hade skämtat om detta hela dagen eftersom han var så stolt att han lyckats checka in hela vägen.Finns inte så många här nere som kan låna ut kläder till en 2m man... Men det löser sig nog, mr positiv verkar inte för orolig!Hotellet är kanonfint, det vi har sett i mörkret, men rummen är superduper. Delar med en tjej som heter Julia från Falköping (ingen dialekt) som är såååå duktig! Fick höra lite grejerhon har producerat precis o wow! Detta blir nog bra, så alla där hemma kan lugna ner sig ;)Hon är hudvårdskonsult för Mary Kay så våra sidor i badrummet ser minst sagt olika ut, hehe... Jag tror att jag kommer va en fullbordad tjej när detta är över, haha!Ikväll skulle det bli en lugn o tidig kväll men allt skulle ju packas upp o trixas o donas så klockan har sprungit iväg. Måste nog nana lite. Ska ta mer kort imorgon när solen lyser men for now its byebye!
Ståendes i duschen i mitt o Julias badrum, very nice!

Här e våra underbara sänger!

Inga kommentarer: