onsdag 7 januari 2009

Tillbaka till vardagen...

Jag ska inte få kalla mig för bloggare (tror iofs aldrig att jag har gjort det heller) då jag inte har skrivit något på över 1 vecka, skäms My! Ska försöka bortförklara det genom att säga att jag åkte till England och sedan Helsingborg och därmed inte har haft tid.. Men sanningen är att jag är sjukt lat när jag är ledig...
Men nu är jag tillbaka i vardagen på mitt forsknignsjobb igen! Trodde att det skulle vara segt att komma tillbaka men det är riktigt skönt att få låta geniknölarna arbeta lite! Har nog blivit lite för mycket slötittande på tv det senaste...typ "The Hills"...illa...

Ska lägga upp lite schyssta bilder från London och nyår senare så att ni får se hur mysigt vi hade det!

Hade en underbar början på veckan med kusinerna, SteinaLine och Don Sandberg (aka Stina och Oscar), samt storasyster yster. Vi körde IKEAsvängen nere i Helsingborg och en liten snabbvisit i Lund i kusinernas lägenhet. får nog ta och söka doktorandsplats i Lund också, vilket mysig stad! Och sedan är de ju väldigt bra på fysik med, deras laserlabb är i världseliten! Nu kom tönten fram i mig...wops!

Inga kommentarer: