fredag 9 januari 2009

London town!


Som de flesta vet åkte jag till London över nyåret, kombinerade en utlovad trip till mitt fd "hemland" samt en nice liten nyårsfest. På klassiskt englandsvis tog Fluffy och Tom med mig till puben direkt när jag anlände, lunch var ursäkten men såg inte skymten av mat förrän långt senare på eftermiddagen....desto mera öl... Jag var kanske lite runder under fötterna när Charlie och hennes vänninor anlände men är man tillbaka i goda vänners sällskap blir det ju lätt lite fest!

Dot anlände på nyårsafton och på kvällen blev det röda läppar och eyeliner på alla tjejerna från Metchley Drive! Naturligtvis när detta händer måste man posera i pinup stil, annat går ju inte! Dessa foton lägger jag nog inte upp men ni får klara er med ett på tjejerna innan vodkan kom fram, haha.


Hade en underbar tid där iaf, massa vänner kom för att träffa den lilla svenskan...alla pratade om när jag "kommer hem igen" dock...hmmm....jobbigt...


Resan avslutades även med ett underbart klänningsköp! En sån där klänning som man är säker gjordes med dig i tankarna. Bild kommer senare!


Nu ska här kollas buffernivåer!

Inga kommentarer: