tisdag 13 januari 2009

Morr....

Mitt jobb retar gallfeber på mig! Ingen sa någonsin någonting om vilket satans tålamod man måste ha för att kunna forska. Om jag inte visste bättre skulle jag tro att mitt system är en intelligent livsform vars enda uppgift i livet (notera:detta går föra andas, förtära föda samt sova) är att gå emot allt vad jag tror det ska göra...
Allt jag kan säga just nu är morr.....
Tack och lov att det bara är 40dagar kvar tills jag kan ställa fysik-hjärnan på stand-by för ett tag.
Firade 10år på Imego (mitt jobb) idag med, det vankades tårta och champagne, och ingen billig skit heller utan Moët!! Kändes lite konstigt när de gick igenom alla som jobbade där och vart de är påväg, dels pga av att jag inte har varit anställd så länge och dels för att jag lämnar dem om 1månad. Förhoppningsvis är de nöjda med mig, även om systemet strejkar stundvis, och kan tänka sig att ta tillbaka mig om några år...fingers crossed!

Inga kommentarer: