onsdag 14 januari 2009

Lite morgonmys


Imorse när far min opererades för starr (ett snabbt litet ingrepp på 13min) passade jag på att träffa stora-stora syster Tess och lilla söta Molly en liten stund. Då man jobbar såpass sent som jag gör får man passa på på morgonen då lillstrumpan är vaken, och vaken var hon allt. Tycker detta fångades bra på bilden då hennes huvud flög runt som bara den!
Apan utsätts konstant för tuggande alternativt dreglande, vilket resulterar i en allmänt fuktig Herr Nilsson...mysigt värre!
Moster My har fortfarande inte fattat att bajs är äckligt och anmäler sig fortfarande direkt till att byta blöja då lilla prinsessan har klämt ut en liten korv efter mycket möda och besvär. Molly är nämligen inte den som är diskret, nä här är det ett illrött spänt litet ansikte som gäller i kombination med små grymtande läten. Hon är inte blyg hon, vår lilla Molly!
Ska dit på lite frukost imorgon innan jobbet igen, får passa på nu innan jag flyger iväg igen, kommer ju missa så mycket då... Vill göra ett intryck på prinsessan innan så att hon inte glömmer sin favvo-moster!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej My!
Vad fina dom är Molly och Therese.
Hoppas o.p gick bra för Göran.
//
Kram
Maud

My Sandberg sa...

De är helt underbara! Var där imorse igen med far o åt lite frukost, ska försöka göra det till en veckohändelse. Op gick bra för far, han söker bara lite sympati när ögondropparna ska i, d svider tydligen till rätt rejält då!
Kram