onsdag 25 mars 2009

Showsminkning!!

Idag har jag och Linn fått vara riktiga tjejer! Vi hade en liten kurs med showsminkning och hår från kanonduktiga Meta och Nina. Efter ett antal veckor av att känna sig allmänt sunkig och svettig var detta väl bemött!
Och självklart var sopranen (Linn) den klassisk snygga och vackra, medans alten (moi) blev rockigare och elakare. Inte mig emot!
Linn ser ut som om hon är tagen direkt ifrån en saga, och jag har ett fågelbo som hår med lösdreads i, samma typ som du har Liza!! Sjukt coolt!
Ni kan ju se själva på bilderna nedan. Blev också medveten om att jag är i desperat behov av någon som kan lära mig att posera framför en kamera för ett antal bilder som togs var utan dess like i en negativ betoning...woops....

Enjoy!



Snyggingarna i Team Mak!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Guuuuuuuuuud vad snygg du är My!!!!
Kram
Maud

Anonym sa...

Vad snygg du är My!
Längtar efter dig. Har försökt ringa men du finns aldrig på rummet. Love You!

Mamma