fredag 13 mars 2009

Ljusare tider stundar


Trycket som har legat över mitt bröst de senaste dagarna är som bortblåst, kvar finns endast en täppt näsa och en hes (och något sexig) hes hals. Jag är inte säker på om jag ska tacka det turkiska apotekets naturmedicin eller Masuts (en på hotellet) flower tea.. Vilket som, jag är överlycklig! Började bli lite orolig att det var något allvarligare, men energin är tillbaka så vi kan alla pusta ut.

Tempot är fortfarande högt, mycket komplicerade sånginsatser som på något vänster ska kopplas samman med konstant dans....detta kommer definitivt sluta med kortslutning i Mys lilla hjärna!

Alla här är underbara och man känner verkligen att man har kommit över alla "lära känna varandra" gränser nu och kan utmana varandra lite, har börjat prova min ironiska humor på några och de har inte blivit avskräckta än. Positivt!

Förutom det kan jag inte säga att det händer så mycket mer, livet går på som det har gjort de senaste veckorna. Träning, träning, lite sjukdom, umgås helt utan energi och mysa med Julia. Igår hade vi en liten peppkväll och kollade film i sängen, tyckte att vi kunde ta en "öva stämmor fri dag".

Nu ska jag iväg på ytterligare ett rep om en stund, blir nog inte färdig förrän 21:30 ikväll och sen ska det övas solosånger tillsimorgon då vi ska fixa till hela showen....my god det har gått fort!!

Massa kramar från mig o Julia!

2 kommentarer:

Anki sa...

Hej My Jag hittade din blogg när jag var inne på Agilitygruppens blogg Borås BK. Hittade även Lisas blogg som du har upplagd. Roligt att läsa om er och vad ni gör idag. Brukar fråga Monika när jag tittar in på Cervera om vad ni har för er. Läste artiklarna om dig i BT. ha det så bra kram Anki Bohman

Anonym sa...

Hej Lilla My!
Skönt att höra att du är på bättringsvägen.
Kram
Maud