fredag 20 mars 2009

Litet snabbt inlägg

Är egentligen mitt i repetition men en liten uppdatering ska jag försöka hinna med.
Mycket har hänt sedan sist. Min underbara roomie Julia ska inte längre vara Fly utan har fått en permanent plats på Gran Canaria!!! Så in i nordens roligt för henne, är sjukt stolt!
Hon får världens bästa team (förutom Team Kreta naturligtvis) och hotellet hennes är superfint, vet detta då jag besökte det under min tour då jag åka runt och kollade på syster yster.
Så måste erkänna att vi har firat detta lite...och så lite till....
Då hennes pojkvän skickade sjukt fina blommor via en liten hjälpande hand för att gratta blev rummet mycket finare på kuppen, ännu en anledning att vara glad!
Vädret är soligt och nice! Ingen bränna än dock, lite för mycket på tapeten tyvärr...dans och sång hela tiden... vilket iofs är helt underbart enligt min mening.
Nu ska jag sjunga sjukt lågt i vårt lilla Nordic Medley och skaka på alla rumpor i en dansk rap, hur underbart låter inte mitt liv!!
Knät mitt är helt återställt också kan jag informera! ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Kram från
//
Maud