onsdag 11 mars 2009

Bilduppdatering

Hej hallå,
jag vet att det är många som vill veta hur vi har det här nere i Turkiet, eller ja Sunwing hotellet är nog mer sanningsenligt, och då jag har varit sjukt dålig på att ladda upp bilder så här kommer ett inlägg med mest bara bilder. Håll tillgodo!



Julia och jag ute på lunchrasten i solen. Försöker få några soltimmar då jag
bländar de flesta med min bleka hy...



Otroligt coola flickor på Julias 19årsdag med den vackra buketten som hennes föräldrar skickade. Pryder rummet vårt väldigt fint! Tack tack!


Födelsedagsbarnet med de vackra blommorna

Vi var ju tvungna att skåla intåget i tonårens finalår på något sätt! Lite rosé passade fint då. Vi piffade till oss också så att dagen skulle bli extra speciell!




Jag och Rosie påväg in till Managvat för en liten shoppingtur på den lediga dagen. Fotografen till ära hette Heidi och lilla jag fick vara heders norsk för en dag!



Sådär, lite bilder på människor jag umgås med här nere i Side! Love them all! Ska bli bättre att uppdatera, lovar!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej My!
Jag kännde knappt igen dig med det blonda håret och dom röda läpparna,
lite lik Nichole Schmidt......
Kramis
Maud