fredag 6 mars 2009

Så var vi igång

Jag skyller lite halvt på allt arbete för min otroligt dåliga uppdatering (det är inte acceptabelt, jag vet...) men när dagarna inte verkar ha någon paus blir det lätt så.
Vi har nu börjat med familjeshowerna, 90's fick äran att inleda, och ni kan alla vänta er lite sköna moves! Kanske lite running man, lite schyssta boyband slides etc, ett måste att se!
Och nu fattar jag vad Liza menade med att det är mycket information som ska in, efter två dagar kan jag inte fatta hur mycket koreografi som är inlärd och då har vi bara gjort halva showen än!
Nu ska snart morgonklassen börja, body jam med heidi! Gjorde klassen första dagen med så jag vet att det kommer blir sjukt mycket hopp stunds, och i Sandbergs släkten betyder detta även, SVETT!
By bye for now!

1 kommentar:

Liza sa...

När i helskotta kommer nästa uppdatering??