torsdag 30 april 2009

Ledig dag på stranden


Efter 90's premiären!!!



Repeterandes i solskenet förra veckan innan gästerna kom, kolla vår utsikt!!!


Nu har vi haft alla våra premiärer, och veckan börjar på nytt imorgon! Sista björnshowen blev aning lustig då vi tappade bort oss totalt och lyckades trolla bort en hel låt som typ förklarade hela innebörden av showen. Jag fick improvisera lite då jag var den som hade svensk roll för kvällen (improvisation på danska o norska sysslar vi inte med än) och vår ljudtekniker Erik, som aldrig hade sett showen innan, fick det hett om öronen med att hitta i manuset vi hade hoppat.
Vi har iaf fått underbar respons från publiken, och det har lätt varit en av de bästa veckorna i mitt liv!

Så nu på den lediga dagen sitter man här på Gecko, en strandbar som ägs av Mark o Cathy från UK, och äter kycklingsallad o pratar engelska.
Har även tagit mitt första dopp i Medelhavet för säsongen, det var Linn som propsade men det visade sig att det inte var så farligt kallt som jag hade trott. Lite sol har man även lapat. Visst kan livet vara underbart ibland!

Ikväll kommer Kines pojkvän så innan hans ankomst ska vi laga lite mat, mysa, kolla Cashmere Mafia o skvallra. Har jag inte världens bästa room mate! Detta är så otroligt sjukt bra!!!!

Nu ska jag chillalite till, hörs snart!
Massa kramar från Kreta

Inga kommentarer: