tisdag 13 juli 2010

En text som går rakt in i hjärtat

Skypade med min familj idag, hela familjen! Mamma, pappa, Liza, Therese, Molly, Malva och Johan. Alla är uppe i stugan och njuter av Bohuslän när det är som bäst. Saknar sommar i Barkedal, men nästa år ska jag vara där uppe, jag måste det helt enkelt. Jag har världens bästa familj och jag längtar så efter dem, men jag vet att de finns där för mig vart än i världen jag befinner mig. Underbart att veta det.
Sedan har jag min andra famil här. Tessan är min tredje syster som alltid finns här för mig, no matter what mood I'm in, vilken tur jag har haft i livet hittills!

Här kommer världens bästa låttext enligt mig, för tillfället iaf ;)

Something sweet
Every time we meet
There’s no doubt about it
But I whish I know
What I’m suppose to do
With you Sirene

’Cause you pretend
To be more than a friend
This is the sweetest feeling
But I don’t understand
If it’s a part of a plan to be lying
To me Sirene

Still tonight I fall for the stars in your eyes
I apologize
But I want you to know
That my heart is broken
My high is low
That’s how far you go

I can see
What you’re doing to me
But I don’t know the answer
And I just couldn’t take
If I made the mistake
Of not trying

But easy come and easy go
I don’t wanna cry about it
Now that I’ve got it clear
That you only appear to be lying
To me Sirene

But tonight I fall for the stars in your eyes
I apologize
But I want you to know
That my heart is broken
My high is low
That’s how far you go