onsdag 8 september 2010

Nu ska det bli rutin igen!

Hej, kommer ni ihåg mig? Jag brukade skriva med jämna mellanrum men på det senaste har jag varit kass, urusel, ja till o med fruktansvärd, på att skriva. Anledning? Bekvämlighet, lathet, kärt barn har många namn ;)
Men nu, dags för förändring!
Allt går bra nu måste jag säga. När saker o ting var, låt oss säga, mindre bra i Thailand intalade jag mig hela tiden att snart så måste karma skicka bra saker min väg. Missförstå mig rätt, det var otroligt att få möjligheten att bo och arbeta i Thailand men när allt blev en vardag blev ens "normala" problem påtagliga.
Men nu har det vänt! Under den senaste veckan har otroligt mycket hänt.
På jobbet har jag fått så mycket positivt min väg; fantastiska kommentarer, framtida jobb o världens bästa gäng runt omkring mig.
Dessutom kom Anton ner hit spontant i tisdags och vi har haft en sjukt go vecka, och nu när han åkte idag så var vi ett vi. Jag tror inte jag behöver skriva hur glad jag är. haha!!
Men efter en otroligt intensiv vecka så är det dags att jag lägger mig tidigt, laddar batterierna och sover ut ordentligt.
Har mer spännande nyheter, men det vore väl tråkigt att avslöja allt på en gång ;)
To be continued...

2 kommentarer:

Anonym sa...

STOPPA TERRORN MOT DE SJUKA! Den kan drabba

DIG!

Rösta rödgrönt - för ditt EGET bästa.

Så enkelt är det - för ALLA utom mångmiljonärerna.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/valet2010/article7799608.ab

http://www.aftonbladet.se/nyheter/valet2010/article7799614.ab

http://mobil.aftonbladet.se/nyheter/article7787175.ab;jsessionid=1307B595C58E72180AD2BDF92D2CA2B7.mobila

Vakna upp och skicka vidare! I morgon är det för sent.

- Peter Ingestad, poet

Vakna uppoch skicka vidare! I morgon är det för sent.

- Peter Ingestad, poet, Solna

Amine sa...

university in AsiaMain Beach Real EstateYou showed me what I couldn't find,