söndag 4 april 2010

Moln på Thailands himmel


Tillbaka från Flow passet nu på morgonen, världens bästa Tessowich har ont i handen så hon kunde inte följa med.. Jobbigt när hon har ont..
Vi var lite trötta imorse med så det blev ingen promenad innan. Vi hade iofs promenerat på stranden igår till en nice reggeabar och senare några timmar på nattmarknaden, och där införskaffat diverse presenter, så benen var lite sega imorse. Det är illa när benen är sega efter shopping...måste verkligen komma igång med träningen!

Efter det blev det iallafall bio, Clash of the Titans i 3D. Jag och Tommy hade önskat lite sång, lite dans, lite naket. Eller ja, det sista iallafall... Sam Worthintons (eller Avatar som Cattis sa) magmuskler i 3D skulle ju inte vara helt fel ;)
Men det var inte så mycket avklätt...tyvärr... Hade gjort filmen lite mer intressant enligt yours truly. De flesta i vårt biogäng var imponerade men jag vet inte, den kändes rätt så platt tycker jag. Ironiskämt som inte passade in, lite lökiga repliker här och där, och otroligt tydligt att de hade varit tvungna att klippa bort ett antal scener. Tror nog att extended version på DVD kommer vara mycket bättre.
Om vi ska sammanfatta vad jag tyckte...Bästa scenen? När han rider på Pegasus på stranden. Bra actionrulle...

Idag ska jag o Tessan ta ansiktsbehandling, träna lite och sedan är det jobb från 16 för min del. Tredje (eller andra) sista 90s för säsongen, tiden går så sjukt fort nu. Är hemma innan ni vet ordet av det!

Ha det gött!

Inga kommentarer: