fredag 23 april 2010

3 ynka pytte dagar kvar

Sitter vid frukostbuffen och skriver detta. Under manaderna som har gatt har jag kommit att bli rejalt trott pa den har maten, vilke jag formodligen bittert kommer angra da man inte langre kan fa hotellfrukost och valja fritt fran menyn som ens personalmat. Man har nog blivit lite bortskamd har borta..
Igar hade jag en riktig Ta-hand-om-My-dag, vi snackar fotskrubb, pedi och massage. Var ju tvungen att lyxa till det pa slutet! Och det var sista arbetsdagen for min massos Pin som har foljt mig i 6mandader. Hon vet exakt var hon ska trycka och sager "I Kill you now" i samma stund som hon hittar de stallena som far en att vilja skrika ut val valda ord. Kvinnan har humor...
Pa kvallen myste jag o Tessan, provkollade filmer som vi kopt till nara 0 kara har nere. Hehe, vi ar ju bara tvungna att se att de fungerar,eller hur...
Men bast var nog "The young Victoria", fy fasen va bra! Tessan satte pa den med orden, den har kommer du gilla My! Oj ojoj. vad hon kanner mig bra! Kostymdrama, Manga o Disney, sedan ar jag en lycklig flicka!
Provpackade mitt handbagage igar ocksa, tankte namligen att jag tar min ryggsack, en gron bag som Fia lamnade till mig, och checkar in endast min resvaska. Den grona bagen kommer incheckningen naturligtvis aldrig fa se. Detta pga av att jag har utvecklat ett smatt shoppingberoende har i Thailand...farligt...maste verkligen harifran nu..
Nar de tunga sakerna hade lagts ner i den grona vaskan stallde jag ner den brevid min resvaska..ojda, endast bagen ar halften sa stor som resvaskan...sen har vi ryggsacken pa det... Mastenog kolla om jag inte kan fa ner mer i resvaskan, tror inte ens att jag kan komma undan med denna bedrift, hur mycket jag an viftar pa ogonfransarna...
Nu ska jag hamta upp Tessowich som ar superduktig o tar massage andra dagen irad for sin rygg. Det gor pissigt ont men hon kor pa iaf, det ar sjukt starkt! Du ar bast Tessan! Nu ska jag fa ra om dig lite!
Ha det gott!

Inga kommentarer: