fredag 11 juni 2010

Första lediga dagen på lääääänge

Jag är sämst på att skriva men på det senaste så har jag haft en sjukt bra anledningen till det. Det har repats och repats o repats. Kroppen har varit så trött, så en tanken på att formulera meningar och skriva ner dem har inte varit att tänka på! Men nu har vi haft vår premiär, Nordic Release fick ta våra premiärsnerver och det gick bra, riktigt bra! Jag har ett nice team i sommar alltå, riktigt sköna både på och av scenen! Me like!
Så igår hade vi lite premiärfest efter showen, lite champagne, en tur till glade viking för shots o karaoke (som vi inte hade fått nog...) och sen till tramps. Har varit lite halvseg idag kan man väl säga...tur att vi hade ledig dag! Så vi gick till Las Americas och shoppade lite. Bland annat mina nya underbara sneakers!!! Svarta och rosa, underbart!!! Och de är större än vad de ser ut på bilden.


Imorgon är det kickoff som gäller. Minilands-Morten har fixat med en segelbåt som vi ska ut med. Gratis mat, vin, öl, whatever you want och sedan börjar vi vår säsongsturnering i bowling. Show ska slå miniland så hårt!! Hur vet jag inte då jag suger på bowling men måste försöka iaf!

Nu ska jag sova gott!
Ha det gött!

1 kommentar:

Stina sa...

HEJ Mysan!¨
Jag o mamma sitter i Grundsund och läser din blogg och hoppas du har det bra. Det verkar så ;)
Trodde skorna var till Molly.. hahaha!
Ta hand om dig goding!
Kramar, Stina & Susanne