tisdag 25 augusti 2009

Besök och massa energi!

Dagarna, veckorna, ja månaderna, går så otroligt fort här nere. Vi har endast 7veckor kvar, vart tog de andra 20 vägen? Och fram tills dess har teamet konstant besök så det kommer gå sjukt fort. Känns både bra och dåligt måste jag erkänna, kommer sakna alla människor här så otroligt mkt, men samtidigt känns det fint och komma hem. Min syster kommer ju ha levererat en till liten knotting när jag väl kommer och lilla molly kommer springa runt som en liten maskin! Underbart,kan knappt bärga mig!
Sedan så har vi en underbar publik den här veckan, de ropar och applåderna hela tiden och det finns inget stopp efter showens slut. Man känner sig lite dum när man måste avbryta applåder och tyvärr inte kan ge dem något mer, förutom late nighten såklart ;)
Dessutom har Anton 3 vänner på besök så det ska hända saker hela tiden, energin har inte droppat än dock vilket e skönt då vi fortfarande har 4 dagar kvar på denna bsöksveckan och fler äventyr väntar.
Men den roligaste nyheten är att Dot, min bästa vän från england, har bokat och betalat för sin resa hit. Den 11 sept kommer hon hit (tror inte att terrordåd e så aktuella på plan till kreta så datumet ska nog inte vara något problem) och stannar i 8 underbara dagar. E så otroligt glad att hon kommer, har saknat henne något otroligt så det blir superkul!!! Tyvärr så kan varken Charlie eller Michael komma då deras kurser hindrar det, men jag håller fortfarande tummarna för Tom. han arbetar hårt på det!
Nu måste jag förbereda inför Abba showen, kläder tenderar att gå sönder så smått i all hast så då måste lilla moi rycka in med nål o tråd!
Ha det gött!

1 kommentar:

Carina sa...

Grattis världens bästa My till Thai-jobbet! Skitkuuuuuuuuuul!

Vi kommer och våldgästar dig! ;)